fbpx
Secretul convingerii celorlalti

Unul dintre secretele motivării celorlalţi

De la cunoscut, la necunoscut, fără retur Practic, procesul de convingere (vânzare) eficientă decurge astfel. La începutul comunicării cu cineva, acea persoană are nevoie să îi confirmi ceea ce ştie – pentru că astfel devine deschisă să te asculte. Apoi, are nevoie să îi captezi interesul cu ceva nou, care să adauge valoare la ceea […]

Exprimă-te CROCANT

Vânzător, marketer, director, manager, doctor, lider de echipă sau de companie… Toate calificativele de mai sus recomandă un înalt nivel de cunoştinţe pe care posesorii acestor titluri le-au acumulat. Recomandă ele şi o abilitate specifică de a comunica eficient acele cunoştinţe? Nu întotdeauna! Mulţi oameni cu idei geniale şi capacitate intelectuală de invidiat au o […]

De ce sa ai un Brand TU?

Sunt multe motive… Iată 5 dintre ele: Încredere Crearea brandului personal începe cu un proces de autoanaliză (auditul personal) în care îţi evaluezi atuurile cu care să „ieşi în faţă”. Rezultatul: mai multă încredere în forţele proprii şi implicit, mai multă forţă de convingere. Valoare Un brand personal bine construit reflectă exact punctele tale tari […]

Un prieten mai darnic decât Moş Crăciun

Se apropie sărbătorile de iarnă, prilej pentru mulţi să îşi facă un bilanţ pe anul curent şi un plan de bătaie pentru anul viitor. Acest articol nu se referă la un astfel de plan de bătaie. Planurile nu sunt greu de făcut. Mai curând, vei putea citi despre o metodă simplă şi foarte eficientă ca […]

7 secrete ale vorbitorilor publici

Ce este un vorbitor profesionist? O persoană care îşi câştigă existenţa vorbind. Calitatea vieţii unui vorbitor public depinde de abilitatea lui de a vorbi eficient în faţa grupurilor de oameni. În această categorie includ numeroase meserii: avocaţi, profesori, oratori, traineri, politicieni, purtători de cuvânt, etc. Aceştia au nevoie de o abilitate sporită de a influenţa […]