5 tehnici de credibilizare

Credibilitatea este elementul cheie al influențării. Fara credibilitate, produsele nu s-ar vinde, căsătoriile s-ar face numai cu contract prenupţial, iar prietenia ar fi un termen deşuet. A fi credibil înseamnă a-i transmite celuilalt ideea că se poate baza pe ceea ce spui şi că vei avea un comportament predictibil. Cu toate acestea, mulți oameni cu […]

Ce este Programarea Neuro-Lingvistică (NLP)?

Răspunsul scurt la această întrebare este: o atitudine și un set de tehnici pentru succes. O incursiune în lumea NLP este în primul rând o alegere. Teoreticienii vor încerca să dea o definiție a domeniului și vor explica fiecare termen în parte. Pragmaticii se vor întreba la ce e bun NLP. Pentru mine, NLP înseamnă: […]

Călătoria eroului

In viață poți să alegi dacă vrei să te simți un erou aflat într-o călătorie sau un spectator. Poți să alegi dacă ești la televizor ori ești în televizor. Călătoria eroului este un termen folosit de Joseph Campbell, unul dintre cei mai mari cercetători în domeniul miturilor și legendelor lumii. Campbell a observat că poveștile populare […]

Tipare sau legi universale

Legile universale sunt fenomene care se repetă consecvent şi care iţi permit să găseşti scurtături (shortcut-uri) către scopurile tale. Cred că aceste legi reprezintă calea regală pentru succes în orice domeniu La cafea, când ai timp şi chef, vei putea sorbi din când în când câte o ceaşca de înţelepciune prin intermediul acestor legi. Unele […]