fbpx

A.N.I.M.A.R.E.A. audienţei în prezentări

Dacă ai fost măcar odată în situaţia de a face o prezentare de vânzări sau a ţine un discurs, atunci probabil că ştii cât de importante sunt primele 10 minute. În acest interval de timp îţi poţi crea sau distruge reputaţia. Motivul ? Studiile arată că impresia iniţială pe care o creezi în deschiderea prezentării […]

Ce inseamna un training bun?

Atunci când investeşti într-un training este important să fii un consumator activ şi să te implici în evaluarea investiţiei la fel ca atunci când vrei să cumperi o maşină ori să îţi mobilezi locuinţa. Ai nevoie de un exerciţiu al alegerii care te va face să cauţi beneficiile pe care ţi le va aduce investiţia. […]

Butonul roşu care declanşează motivaţia (II)

În ultimele două articole din seria LAB ProfileTM am prezentat două concepte fundamentale în arta convingerii: identificarea criteriilor şi limbajul de evitare/apropiere. Pentru că acestea sunt elemente extrem de valoroase în procesul de persuasiune, le voi relua pe scurt la începutul acestui articol. Apoi, voi demonstra câteva tehnici care uşurează aplicarea practică a metodei. În […]

Cercurile puterii

Puterea este capacitatea de a face ceea ce îţi doreşti şi conştiinţa faptului că ai această capacitate. Pentru fiecare dintre noi, a putea să îţi atingi obiectivele personale înseamnă a fi în primul cerc de putere. Poate fi vorba de a controla greutatea corporală, a renunţa la fumat, a decide să fii într-o stare emoţională […]

Butonul roşu care declanşează motivaţia (I)

Cand ai inteles cum functioneaza un astfel de declansator motivational te poti autoconvinge mai usor sa faci ce ti-ai propus. Articol din categoria Psihologia Persuasiunii.