fbpx

Branding personal

Cum să îţi construie şti o imagine publică eficientă şi realistă Simplu spus, un brand personal este o sumă de elemente intangibile care îţi cresc valoarea percepută în mintea celor care intră în contact cu tine. Conceptul este relativ recent (a apărut prima dată acum 10 ani într-un articol numit „The Brand Called You”, de […]

Un gram de inspiraţie sau o tonă de motivaţie?

În ultimii 4 ani am studiat din diverse perspective motivaţia umană: Motivaţia individuală (Mind Shaping), motivarea celorlalţi (LAB Profile), motivarea grupurilor (Psihologia Persuasiunii). Am constatat de fiecare dată ca un om motivat poate face mult mai mult decât o echipă de oameni dezinteresaţi. Întrebarea care urmează firesc este: Cat poate face un om inspirat? Conform DEX, motivaţia […]

Manipulare în masă!

Imaginează-ţi că România se pregăteşte să facă faţă unei epidemii groaznice care se estimează statistic că va face 600 de victime. Pentru combaterea epidemiei sunt propuse două programe de intervenţie medicală, A şi B, cu următoarele consecinţe: Dacă se adoptă programul A vor fi salvaţi 200 de oameni. Dacă se adoptă programul B există probabilitatea […]

Personal Leadership – noua cale a dezvoltării tale

O discuţie cu un prieten din Hong Kong m-a făcut să îmi extind perspectiva asupra dezvoltării personale. Despre dezvoltare personală vorbeşte mai toată lumea, fără a înţelege prea bine ce este de fapt… este una dintre sintagmele care „sună bine” şi par uşor de înţeles, mai ales că este formată din două cuvinte destul de […]

Politica şi influenţarea maselor

Te las să te gândeşti la efectele acestei realităţi – a cadrului de referinţă, pentru manipularea maselor în alegeri. Simplul fapt că un sondaj de opinie spune o formulare de tipul:  „47 la sută din populaţie îl preferă pe candidatul X” sau „53% din populaţie este împotriva candidatului X„, poate schimba cu totul preferinţa de […]