fbpx

Cele 6 butoane ale bombelor informaţionale

Publicat pe 8 septembrie 2009
Timp de citire: < 1

Doi fraţi deştepţi pe nume Heath (Chip şi Dan) au publicat o carte (Made to Stick) care disecă o idee simplă: cum să comunici o idee care se răspândeşte cu forţa unei epidemii.

După 10 ani de cercetări ei au ajuns la concluzia că sunt 6 factori (butoane) care fac diferenţa dintre o idee genială anonimă şi o idee utilă dar extrem de  notorie.

Cei 6 factori sunt:

1. Simplitatea (transmite mesaje uşor de ţinut minte)

2. Imprevizibilul (stârneşte interes şi curiozitate)

3. Concreteţea (creează imagini vii în mintea audienţei)

4. Credibilitatea (căştigă încrederea audienţei)

5. Emoţiile (fă-i să simtă ceva)

6. Povestirile (invită-i într-o călătorie … )

Data viitoare când lansezi o idee care vrei să aibă impact, asigură-te că respectă cele 6 principii de mai sus ! }n acest fel, în loc să transmiţi un mesaj plictisitor vei arunca o bombă informaţională.

Eşti pregătit pentru asta ?

Inspiraţie !
andy szekely
 

Ţi-a fost de folos? Dă-l mai departe :D




 

Scrie-ne aici părerea ta despre articol