fbpx

Legile persuasiunii care fac legea în vânzări

Publicat pe 31 iulie 2014
Timp de citire: 2 minute

În acest material îţi prezint rezultatul a 15 ani de documentare.

Sunt 6 legi ale persuasiunii (legi de influenţă socială) aplicabile în vânzări.

Cele mai importante 3 legi sunt:

Legea conformismului spune că majoritatea oamenilor au tendinţa să facă ceea ce majoritatea oamenilor fac. Mai concret, suntem tentaţi să acţionăm în direcţia în care se îndreaptă grupul de care aparținem.

Legea insuficienței înfățișează următorul mecanism psihologic: Când o persoană constată că un lucru pe care și-l dorește se găsește în cantitate limitată, crede că valoarea acelui lucru este mai mare decât dacă s-ar găsi din abundenţă. Cu alte cuvinte, cu cât un produs sau un serviciu este perceput ca fiind mai greu de găsit sau mai rar, cu atât va fi mai cautat și mai valorizat de potențialii clienți.

Legea reciprocității din psihologie spune că atunci când cineva îți dă ceva de valoare perceptibilă, reacționezi cu dorința de a da ceva în schimb. În relații, oferă primul și oferă mai mult decât te aștepți să primești.

Urmăreşte înregistrarea de la Gala Premiilor eCommerce:

Inspiraţie !
andy szekely
 

Ţi-a fost de folos? Dă-l mai departe :D




 

Scrie-ne aici părerea ta despre articol