fbpx

Return on Attention

Publicat pe 23 februarie 2009
Timp de citire: 2 minute

În contabilitate există noţiunea Return on Investment (cât câştigi pe unitatea de investiţie). 

În vânzările viitorului accentul ar trebui pus pe noţiunea de „Return on Attention” (cât câştigi pe unitatea de atenţie pe care ai obţinut-o de la publicul tău ţintă).

Atenţia este o marfă extrem de valoroasă pentru că devine din ce în ce mai rară.  Întrebarea cheie este cum o poţi câştiga rapid şi eficient ?

Răspunsul …

În primul rând fă tot ce poţi ca să menţii atenţia pe care ai câştigat-o deja în ochii celor cu care comunici.

Atenţia are caracteristic faptul că o dată pierdută este foarte dificil să fie recâştigată.

Cea mai bună investiţie pe care o poţi face este să dezvolţi un sistem prin care atenţia oamenilor importanţi pentru tine să fie mereu canalizată către tine. (de exemplu, clienţii să fie mereu atenţi la ceea ce faci).

În al doilea rând captează atenţia altor oameni interesaţi şi apoi canalizeaz-o prin sistemul de care vorbeam mai sus.

Vânzătorii şi marketerii viitorului vor avea succes pentru că vor avea mecanisme tot mai performante de captare şi menţinere a atenţiei publicului ţintă.

De fapt, acest lucru deja se întâmplă, dar nu este observat cu suficientă…. atenţie!

[semnatura!]
 

Ţi-a fost de folos? Dă-l mai departe :D




 

Scrie-ne aici părerea ta despre articol