fbpx

Este advertisingul manipulativ?

Când ai ales să citeşti acest articol probabil că cele două cuvinte din titlu ţi-au atras atenţia. Mai mult,  bănuiesc că ai deja o părere despre ce anume înseamnă advertising şi ce este  manipularea. Cred că acest miniarticol îţi poate îmbogăţi perspectivă: Antropologul Vilhjalmour Stefansson vorbeşte despre advertising folosindu-se de ideea de manipulare: „Advertisingul neetic […]

Eu nu te pot face să slăbeşti

Slăbitul şi nutriţia câştigă din ce în ce mai mulţi fani în România. Asta e bine. În occident piaţa de „self help” este plină de informaţii şi consultanţi care îţi promit un corp suplu şi o dietă „fără dureri”. Unii îşi menţin promisiunile, iar alţii nu (cei mai mulţi formează a doua categorie). Printre cei […]

Actionează cu C.A.P.

În calitate de coleg,  manager, vânzător, coach sau consultant, ar fi de dorit să ai, la finalul întâlnirilor de afaceri, un mod simplu prin care să le evaluezi. În acest fel vei şti ce să îmbunătăţeşti data următoare şi îţi vei da seama „ce a lipsit” în cazul în care lucrurile nu au funcţionat chiar […]

Factorul NOROC

Profesorul Richard Wiseman a scris o carte interesantă: ”The Luck Factor”. După cercetări sociologice desfăşurate pe mai mulţi ani, Wiseman a ajuns la concluzia că norocul poate fi prezis şi chiar controlat. În esenţă, spune autorul, oamenii norocoşi au următoarele 4 caracteristici: 1. Maximizează-ţi  şansele Dacă vrei să ai noroc, pune-te în cât mai multe […]

5 stadii ale îndeplinirii oricărui vis

Acesta este unul dintre cele mai complete miniarticole din câte am scris în toată cariera mea.  Mai exact, nu este exhaustiv (adică nu are toate detaliile posibile) dar acoperă o gamă foarte vastă de experienţă umană. Tot aici găseşti şi motivul pentru care filmul „The Secret” nu este, după părerea mea,  decât „A secret” – […]