Cel mai vizionat filmuleţ pe Youtube
Unul dintre cele mai vizionate video-uri pe Youtube e un dans făcut de un comediant: De ce e cel mai vizionat?
Unul dintre cele mai vizionate video-uri pe Youtube e un dans făcut de un comediant: De ce e cel mai vizionat?
Sunt două forme de atenţie care merită … atenţie Prima formă este atenţia focalizată. În acest caz eşti foarte atent la subiectul/obiectul atenţiei tale şi nu mai vezi nimic în rest. De exemplu, dacă eşti în trafic şi vrei să verifici vitezometrul sau turometrul, atenţia ta se focalizează pentru un timp pe acel cadran. A […]
Acesta este un miniarticol mai neobişnuit. Sper că l-am scris suficient de explicit. E vorba despre puterea unui cuvânt. Cuvintele au o forţă mult subestimată. Am cunoscut mulţi oameni care pierd din vedere un lucru simplu: cuvintele sunt cărămizile gândirii. Alegerea unora sau altora nu este o întâmplare, iar rezultatele, respectiv gândurile nu sunt nici […]
Succesul e o stare dorită de foarte mulţi, în primă fază, şi temută de mulţi în faza a doua, adică atunci când află care este preţul plătit pentru el… După părerea mea, în afară de competenţă, care este unul din mijloacele esenţiale în căutarea succesului, mai există credibilitatea, care este al doilea pilon esenţial. În […]
Seth Godin este unul dintre cei mai mari specialişti în marketing ai momentului. Recent pe blogul lui am văzut un film care descrie perfect modul cum se formează o mulţime de entuziaşti. (Godin îi zice trib) Uita-te şi tu! https://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2009/06/guy-3.html Inspiraţie! Andy PS 1: Filmul lui Godin îmi aminteşte de unele momente din BOOT Camp, […]
Benjamin Zander a dirijat orchestra filarmonică din Boston mai bine de 20 de ani. Aşa începe filmul inspiraţional de 14 minute pe care te invit să îl “devorezi”. Rar mi se întâmplă să văd un profesor vorbind atât de elocvent despre lucrurile despre care la rândul meu vorbesc de 10 ani pe diverse scene. Zander […]
Guy Kawasaki, marketer si vorbitor public pe care il respect foarte mult, a scris cartea “ART of the START”. În ea vorbeşte despre ingredientele succesului antreprenorial. Iată câteva Creează semnificaţie Creează-ţi o “mantră”. De exemplu: NIKE – Authentic Athletic Performance Creează-ţi un model de business propriu Nişează-te Dincolo de concepte, Kawasaki scrie foarte bine, pragmatic […]
“As vrea să mă apuc de treabă, dar îmi lipseşte motivaţia” De câte ori ai auzit, în diverse forme, justificarea de mai sus? De câte ori ai folosit-o? Aceasta este probabil cea mai nashpa (termen tehnic) paradigmă care ne ţine în loc. De fapt, lucrurile stau taman pe dos: Acţiunea generează motivaţie. Incepi să înveţi […]
Două lucruri esenţiale pentru tine: 1. Prima impresie este cea care dăinuie cel mai mult în mintea celor cu care te întâlneşti 2. Contactul vizual are cel mai important rol în crearea acesteia. Dacă stăpâneşti contactul vizual iniţial eviţi multe dintre eforturile ulterioare prin care se construieşte o relaţie. Cum să faci?
În urmă cu aproximativ o lună am scris un blog post intitulat “Este Michael Jackson un ciudat?” În acel articol mă refeream la percepţie şi mai ales la modul în care poate fi ea manipulată. Astăzi Michael Jackson este mort. Dincolo de abordarea populară “despre morţi numai de bine”, remarc faptul că Jackson a fost […]
Anticiparea tendinţelor este una dintre caracteristicile marilor lideri. Cum fac ei? Îşi focalizează atenţia pe acei stimuli care le aduc informaţii de calitate. Cum îşi focalizează atenţia? În primul rând prin întrebări bine puse. Întrebările sunt cel mai bun instrument de focalizare a atenţiei. Iată un set de 5 întrebări care te pot ajuta să […]
Cea mai grea parte atunci când vrei să îţi realizezi obiectivele nu este să ţi le stabileşti, ci să te ţii de ele. Cancerul care roade din capacitatea ta de a îţi duce ţelurile la bun sfârşit este amânarea. Uite 10 tactici prin care poţi să eviţi această boală a productivităţii
Într-un experiment făcut de cercetătorii americani, au fost convocaţi 90 de jucători de baschet cărora li s-a cerut să arunce la coş, de la o distanţă de 7 metri. Rezultatul mediu al reuşitei a fost de 39%. Apoi cercetătorii i-au împărţit la întâmplare în 3 grupe: 1. au cerut primei grupe să se antreneze pentru […]
Dacă vrei să conduci un business în situaţii de criză, îţi ofer 3 idei care sunt mult mai puternice decât pot eu sublinia într-un miniarticol. Aşa că trec direct la subiect 1. N Asigură-ţi notorietatea. Degeaba eşti bun dacă nu aude nimeni de tine. Construieşte cu grijă canalele de comunicare prin care să oferi lumii […]
… pe ocean există curenţi care te pot devia de la parcursul tău. Uneori ai nevoie să foloseşti mai mult una din vâsle pentru a te repoziţiona pe calea aleasă.