Business-ul tău stă pe loc? Cele mai întâlnite 4 cauze - Andy Szekely | Carieră (Leadership & Performanță), Cash (Prosperitate și Bani) - Andy Szekely Business-ul tău stă pe loc? Cele mai întâlnite 4 cauze - Andy Szekely | Carieră (Leadership & Performanță), Cash (Prosperitate și Bani)

Business-ul tău stă pe loc? Cele mai întâlnite 4 cauze

Dacă ai intrat în lumea competitivă și instabilă a antreprenoriatului, știi că trebuie să fii pregătit pentru tot felul de situații.

Iar una dintre acestea poate fi reprezentată și de momente de stagnare.

Scenariu nedorit de nimeni, din moment ce staționarea poate însemna nu doar lipsa creșterii, ci și intrarea spre drumul falimentului…

Shaun Buck, antreprenor, speaker, autor și CEO al The Newsletter Pro s-a confruntat de-a lungul timpului cu astfel de scenarii.

În urma experienței acumulate, el a identificat 4 potențiale cauze ale stagnării unui business, și anume:

 

1.Lipsa oportunităților

“Unele business-uri pur și simplu nu sunt făcute să crească. Când am intrat în nișa de servicii de curățătorie textilă, nu am înțeles un lucru simplu: afacerea în localitatea mea mică nu va deveni niciodată o afacere de milioane de dolari, oricât de mult aș fi muncit. Așa că asigură-te că nu încerci să câștigi Super Bowl cu o mini echipă de fotbal.”

Shaun povestește că sunt oameni care îl contrazic și care spun că există tot timpul modalități de creștere și extindere, cum ar fi varianta francizelor.

El le dă dreptate, însă subliniază faptul că există afaceri care oferă mai multe oportunități de creștere, în timp ce altele sunt mai riscante și mai predispuse la eșec.

Important e să te îndrepți spre un business cu mai multe posibilități de dezvoltare.

 

  1. Monotonia profesională

“E incredibil cât de mulți dintre noi devin plictisiți. Ne plictisim de marketingul nostru, de produsul pe care îl producem, de nișa noastră. Iar asta ne determină să nu mai promovăm și să ne îndreptăm atenția spre un alt start-up mai atractiv.”

Pe de o parte, Shaun înțelege acest entuziasm de a încerca ceva nou și interesant.

Ce nu înțelege însă e faptul că unii oameni își neglijează business-ul profitabil în favoarea unei încercări cu un rezultat incert.

“Dacă deții un business care generează plăți de sute de dolari, de ce ai vrea să schimbi acest lucru? Asta e ceea ce fac oamenii cu marketingul lor sau atunci când își mută focusul de pe principalul business producător de profit. Mi s-a întâmplat deseori să aud persoane spunând că vor să oprească ceea ce funcționează fiindcă vor să încerce ceva nou. E pur și simplu o nebunie.”

 

  1. Gestionarea greșită a oamenilor

“Dacă vei asculta absurditățile spuse de unii oameni de marketing, ai crede că se pot face bani simplu, folosind doar internetul, fără să ai cine știe ce cunoștințe și fără să ai angajați. Deși cunosc oameni care au ajuns la un nivel la care pot înmulți banii în acest mod, ei sunt excepția, nu regula.”

Shaun subliniază faptul că în orice business este nevoie de oameni, de angajați buni sau cel puțin de outsourcing pentru a crește.

Dacă afacerea ta stagnează, posibil să fie din cauza faptului că mai ai nevoie de unul-doi angajați care să ajute creșterea.

“Înțeleg, atunci când investești în angajați, payroll-ul crește, profiturile pe termen scurt scad, și e riscant. Însă ghici ce? Ești un antreprenor – ăsta e riscul jobului. Și 99.99% din business-uri au nevoie de angajați pentru a face bani.”

 

4. Prea mult focus pe aspectul extern

Una dintre greșelile făcute de antreprenori constă în ignorarea resurselor interne, care pot aduce plusuri substanțiale în ceea ce privește veniturile.

“În cadrul planului de marketing pentru anul următor, mă uit la strategii de scădere a ratei de pierdere a clienților, la îmbunătățirea performanței angajaților și creșterea numărului de recomandări. Doar focusându-ne pe oportunități interne, avem potențialul de a adăuga milioane în profit și / sau reducere de costuri pe baza îmbunătățirii performanței. Dacă nu te gândești la modalități de a lucra la aceste oportunități interne, ignori nenumărate posibilități de profit.”

Nu este ușor să crești un business, spune Shaun, însă totodată este destul de simplu.

Atunci când ești dispus să investești în tine însuți (printr-o educație de business) și să investești în compania ta prin angajarea oamenilor potriviți, focusându-te de asemenea și pe îmbunătățirea sistemelor și proceselor.

El recomandă și găsirea unor răspunsuri la următoarele întrebări, ca punct de plecare pentru strategii de business:

 

  • Pe cine ar trebui să angajezi acum?
  • Ce schimbări interne ar trebui să faci pentru a observa creșteri în profit?
  • Poți găsi soluții pentru convertirea potențialilor clienți în actuali clienți?
  • Cum stă situația în ceea ce privește vânzările suplimentare?
  • Dar în ceea ce privește recomandările clienților referitoare la produsele și serviciile pe care le oferi?
  • Publicul tău știe cine ești, ce oferi și că te afli pe piață? Dacă nu, cum poți schimba asta?
  • Care este strategia de comunicare în ceea ce privește potențialii clienți și actualii clienți?

Plecând de la răspunsurile pe care le vei da, crează un plan de marketing pentru perioada următoare.

Identificarea problemelor existente te ajută să ai o viziune clară asupra situației în care se află business-ul tău și astfel vei ști unde anume e nevoie de implementare de soluții. 

 

Inspiraţie !
andy szekely

 


DUBLEAZĂ-ȚI REZULTATELE, ÎNJUMĂTĂȚEȘTE-ȚI MUNCA!

Principiul Pareto, un fapt dovedit și recunoscut de majoritatea specialiștilor, spune că 20% dintre performerii de top, în orice profesie, obțin 80% din rezultate și venituri.

Dacă aplici de două ori această regulă, rezultă că doar 4% dintre performeri obțin rezultatele pe care le au ceilalți 96%!

Secretul?

Au strategii mult mai bune instalate în psihicul lor, până la nivel de automatism.

Care sunt acestea?

Vino să le afli la workshop-ul intensiv CARIERA TA: NEXT LEVEL, în orașul tău!

 
 
 
Ţi-a plăcut? Arată-ne asta cu un like:Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn

Comentarii. Intră în dezbatere: