fbpx

Cum să prezinţi un produs: 3 paşi simpli

Publicat pe 16 martie 2010
Timp de citire: 2 minute

Orice produs sau serviciu ai de oferit, el are nişte caracteristici.

Ai o listă cu cele mai importante dintre ele ?

Dacă da, atunci poţi aplica o metodă de prezentare în 3 paşi extrem de simpli, care are de fapt următoarea formulă :

Datorită acestei caracteristici veţi putea să….., ceea ce înseamnă că…….

Mai concret

1. Prezintă o caracteristică a produsului

2. Leagă de ea un beneficiu pe care produsul îl oferă

3. Explicitează beneficiul sub formă de avantaj pentru client

Exemplu: Pentru un produs de consultanţă numit „Profil motivaţional pentru angajaţii companiei”, îi poţi prezenta managerului produsul astfel:

Datorită formatului tip <întrebare cu răspuns la alegere>, durata de completare  a chestionarului este mult redusă, ceea ce înseamnă că puteţi avea rapoartele de evaluare în mai puțin de 30 de minute.

Aceasta este o „frântură” din prezentare şi nu acoperă întregul spectru al unei prezentări de produs, dar poate fi o idee care să te inspire şi pe care să o adaugi în „trusa ta de scule” pentru comunicări profesionale.

Inspiraţie !
andy szekely
 

Ţi-a fost de folos? Dă-l mai departe :D




 

Scrie-ne aici părerea ta despre articol