fbpx

Ego Branding

Am vorbit şi am scris mult despre Brandingul Personal.

Fără a îţi propaga o imagine credibilă, nu ai cum să îţi construieşti cariera.

Există însă o diferenţă între ceea ce eşti şi ceea ce reprezinţi. Întotdeauna va exista.

Este diferenţa între felul în care te manifeşti în familie şi felul în care vorbeşti la televizor.

Ea ţine de aşteptările publicului şi de felul în care ai ales să te prezinţi ca brand.

Sugestia mea?

Fă în aşa fel încât această diferenţă să fie minimă.

A doua sugestie?

Nu te identifica niciodată complet cu imaginea brandului TU. E doar o faţetă a ta.

Albert Einstein, care a fost admirat aproape ca un supraom…nu s-a identificat niciodată cu imaginea pe care mentalul colectiv a creat-o despre el.

A rămas umil, lipsit de ego.

De fapt, el vorbea despre „o contradicţie grotescă” între ceea ce considerau oamenii a fi realizările sale şi realitatea a ceea ce era şi putea el” (E. Tolle, Un Pământ Nou, ed.Curtea Veche, 2008)

De brandul „TU”  ai nevoie! Ai grijă însă ca preţul să nu fie un ego inflamat. Un Ego-branding…

Gândeşte-te la asta…

Inspiraţie!
andy szekely

Comentează




* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii.