fbpx

Cum să prezinţi un produs: 3 paşi simpli

Orice produs sau serviciu ai de oferit, el are nişte caracteristici. Ai o listă cu cele mai importante dintre ele? Dacă da, atunci poţi aplica o metodă de prezentare în 3 paşi extrem de simpli, care are de fapt următoarea formulă : „Datorită acestei caracteristici veţi putea să….., ceea ce înseamnă că…….„ Mai concret 1. […]

Lecţia din AVATAR

Filmul AVATAR este un fenomen cinematografic dificil de ignorat. Am fost şi eu să îl văd şi după ce am depăşit reacţia din dialogul meu interior care striga „e predictibil….”, m-am putut bucura de spectacol. (cred că filmele sunt făcute mai ales pentru acest scop, nu ca să le judeci ) După film am fost […]

“Propteaua” productivităţii

„Ceea ce nu vezi CLAR obţii RAR.” Acesta este un principiu de viaţă fundamental! Mai concret, dacă nu ai o imagine mentală detaliată şi realistă a ceea ce vrei să obţii, satisfacţia că ţi-ai îndeplinit scopurile e o întâmplare. Iată un exemplu: Să presupunem că vrei să îţi îmbunătăţeşti productivitatea, adică să obţii rezultate mai […]

Negociatorul P.O.Z.I.T.I.V.

Autorul Hassan Souni în cartea „Manipularea în negocieri” vorbeşte despre calităţile negociatorului pozitiv. Pragmatismul şi orientarea spre rezultat sunt ingrediente cheie ale negociatorului pozitiv. Fără pragmatism, negocierea este sortită unui final în care în loc de doi câştigători rămâne cel mult unul singur. Fără orientare spre rezultat, negocierea se poticneşte în diferenţe de opinie sau […]

Atitudini şi antiviruşi mentali

M-am intors din BOOTCAMP. O experienţă întotdeauna generoasă şi generatoare de recunoştinţă. Lucrul cel mai important pe care l-am învăţat din această ediţie BOOTCAMP este că o astfel de experienţă schimbă atitudini. De când sunt trainer am tot auzit de dilema managerului de resurse umane: „cum putem face un training care să ducă la schimbarea […]